Veel gestelde vragen

Kan ik de meubelen ook laten bezorgen?

Theo Stet meubelen bezorgt van Den Helder tot en met Amsterdam.

De bezorgkosten bedragen 55.- .

Voor Heerhugowaard zijn de bezorgkosten 35.-.

Onze bezorgers plaatsen de meubelen in uw woonkamer mits de bezorgplaats vrij toegankelijk is. Dit betekent dat u zelf rekening dient te houden of uw product door de deur, lift, gang, het trapgat of raam past. Ook accessoires of lampen kunnen een belemmering voor de doorgang vormen. Indien de doorgang niet vrij is dan zullen de bezorgers de meubelen aan de voordeur afleveren.

Is er altijd een verkoopmedewerker beschikbaar?

Wij beschikken over voldoende verkoopadviseurs, maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat iedereen bezet is, wilt u er zeker van zijn dat er een adviseur voor u klaatstaat, dan kunt u of telefonisch of via deze link een afspraak maken.

Moet ik bij mijn aankoop van meubelen een aanbetaling doen?

Wij vragen geen aanbetaling

U dient uw product bij levering te betalen. U kunt uw aankoopbedrag ook gelijk bij aankoop voldoen. U kunt bij Theo Stet Meubelen contant, per pin of per bank betalen. U kunt uw aankoopbedrag ook gedeeltelijk contant betalen en gedeeltelijk pinnen.

Pinnen: Als u wilt pinnen houdt u dan rekening met uw pinlimiet. Per bank is de pinlimiet verschillend. U dient bij sommige banken uw pinlimiet van te voren te verhogen, zodat u het gewenste pinbedrag kan pinnen.  

Per bank betalen: Als u het aankoopbedrag per bank wilt betalen dan dient het aankoopbedrag een dag vóór levering bij Theo Stet Meubelen op de rekening te staan. U kunt het aankoopbedrag overmaken naar Iban nummer: NL70 INGB 0651 1613 12 ten name van Theo Stet Meubelen, onder vermelding van uw bonnummer. Het bonnummer staat rechts bovenaan op uw aankoopbon.

Hoe kan ik een service aanmelden?

Indien u bij uw aankoop voor de “All in house service” heeft gekozen, kunt u zich wenden tot het servicebureau van Oranje op www.oranje-concepts.com/servicemelding of meld uw klacht telefonisch op: 055 357 54 11

Heeft u geen all-in house service afgesloten dan kunt u de service aanmelden via:  hier de link van de aanmeldpagina of mailen naar ingrid@theostet.nl. Bij vermelding van de service graag de volgende gegevens bijvoegen:

- Naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
- Kopie koopcontract
- Foto’s van het product waar de service voor dient;

Mocht u niet in de mogelijkheid zijn om van een computer gebruik te maken dan kunt u telefonisch contact opnemen met Theo Stet Meubelen op het telefoonnummer 072-5718088 dan helpt een van onze medewerkers u graag verder.

Als de service bij Theo Stet Meubelen is aangemeld dan zullen wij er voor zorgdragen dat de service zo snel mogelijk voor u wordt opgelost. Onze medewerkers proberen u tussentijds op de hoogte te houden van de status van de service.

Moet ik naar de winkel voor een klacht of defect aan mijn gekochte meubelen?

Nee hoor, voor een serviceaanmeldding hoeft u niet naar de winkel te komen, dit kost u onnodig extra tijd. Het is voor u sneller om onderstaande stappen te volgen.

Hoe lang heb ik garantie?

Bij Theo Stet Meubelen hanteren wij twee garantietermijnen. Bij een showroommodel / opruiming / voorraadartikelen hanteert Theo Stet Meubelen 1 jaar garantie.

Bij aankoop van een nieuw besteld product hanteert Theo Stet Meubelen 3 jaar garantie op basis van afschrijving. Theo Stet Meubelen hanteert dezelfde voorwaarden wat betreft garantie als het erkende CBW.

Als de service binnen het eerste jaar van het garantietermijn valt dan zijn de reparatiekosten voor Theo Stet Meubelen. Met ingang van het tweede jaar van de garantie dient u 1/3 ( 33,3%) van de reparatiekosten te betalen en met ingang van het derde jaar 2/3 (66,6%) van de reparatiekosten. Als het garantietermijn van drie jaar is verstreken dan vallen de reparatiekosten geheel voor uw eigen rekening.

Theo Stet Meubelen rekent na 1 jaar voorrijkosten voor een service. Als u geen voorrijkosten wilt betalen dan kunt u ook het product bij Theo Stet Meubelen afleveren, zodat wij alsnog de service voor u op kunnen lossen. Als de service is opgelost dient u het product ook weer zelf af te halen bij Theo Stet Meubelen.

Deze garanties zijn met uitzondering van eventuele schades die zijn ontstaan van buitenaf.    (Hiermee bedoelen wij bijvoorbeeld een gat in de stof of het leer door een ritssluiting of krassen ontstaan door uw huisdier). Op onze website www.theostetmeubelen.nl/service vindt u een uitgebreide toelichting betreffende de garantie.

Hoe werkt de levering en betaling na mijn aankoop?

Als uw aankoop niet direct leverbaar is dan wordt deze besteld. Theo Stet Meubelen geeft uw bestelling altijd zo spoedig mogelijk door aan de fabriek. De levertijd is afhankelijk van de fabrikant. Daarom hanteert Theo Stet Meubelen een levertijd van 8 tot 12 weken. Tussentijds krijgt u van een van onze medewerkers een email of een brief met de vermelding van de verwachte levertijd. Zo bent u altijd voorbereid wanneer u de aankoop ongeveer kunt verwachten.


Tijdens de verkoop heeft u aangegeven of u het product zelf ophaalt of dat u het laat bezorgen.

Zelf ophalen

Als uw aankoop bij ons binnenkomt neemt een van onze medewerkers telefonisch contact met u op. Als u uw bestelling zelf komt ophalen kunt  u de auto tot aan de voordeur van het pand rijden om het daar in te laden. Houdt u er rekening mee dat u zelf het product in de auto dient te laden. Theo Stet Meubelen adviseert de klant om een helpende hand mee te nemen.

Bezorgen

Als uw aankoop door ons ontvangen is wordt u gebeld voor een bezorgafspraak. De medewerkers kunnen dan nog geen exact tijdstip van de levering doorgeven vanwege de opmaak van de planning. U kunt een dag voor de levering telefonisch contact opnemen met Theo Stet Meubelen (072-5718088) dan kan er aangegeven worden door een van onze medewerkers wat het tijdstip zal zijn in een tijdsbestek van drie uur. (Bijvoorbeeld tussen 10.00 uur- 13.00 uur wordt uw levering bij u aan de deur gebracht).

Laat je professioneel adviseren bij Theo Stet

Onze verkoopspecialisten met jarenlange
ervaring helpen u graag met het kiezen van
uw droominterieur.

Waarom Theo Stet?

Het vertrouwde adres voor al uw meubelen! Geen aanbetaling & wij bezorgen aan huis!

Hoge service en kwaliteit
Altijd scherpe aanbiedingen
Gratis parkeren
Grote keus voor iedere doelgroep
Sinds 1968
6.000 m2 met alle soorten stylen meubelen